Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Όταν η ανάγκη μιας μαμάς ξεπερνά τα ανθρώπινα όρια


Μια αληθινή ιστορία όπως την βίωσε η φίλη μας 24 χρονών και μαμά δύο υπέροχων κοριτσιών. 

Η  με θάρρος, μοιράζεται μαζί μας στιγμές από την ζωή της που σημάδεψαν βαθιά την μνήμη της! Πάνω απ όλα όμως δεν το βάζει κάτω. 

Στέκεται όρθια και παλεύει καθημερινά ώστε να μην χαθεί το χαμόγελο από τα προσωπάκια των δύο υπέροχων κοριτσιών της.

«Γεια σας, είμαι είμαι 24 χρόνων, είμαι παντρεμένη και έχω δύο υπέροχα παιδάκια. ι 4 χρόνων και τ2 χρόνων. Από μικρή είχα μια πάρα πολύ δύσκολη ζωή και οι καταστάσεις...


με ωρίμασαν αρκετά. Στα 20 έμεινα έγκυος αν και μικρή πίστευα ήμουν έτοιμη. Δεν αποδείχθηκε το αντίθετο. Πάλι καλά. 

Με το σύζυγο μου ήμασταν απίστευτα ευτυχισμένοι. Σε σύντομο διάστημα ήρθε κοντά μας και το δεύτερο παιδάκι μας και ένιωθα πλέον ολοκληρωμένη και ως άνθρωπος και ως γυναίκα. 



Περάσαμε τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής μας και πλέον ένιωθα ότι ΟΧΙ δεν ήμουν έτοιμη για τίποτα. Άχρηστη με πολλές ευθύνες ένιωθα. Περάσαμε 16 μήνες ανεργίας. Ζητούσα βοήθεια απ όπου μπορούσα το νεογέννητο μωρό μου κάποιες φορές έπινε γάλα που δεν έπρεπε. Χρειάσθηκε να μείνω εγώ νηστικιά για να τρώνε τα μικρά μου. Το αποτελειωτικό ήταν όταν την πόρτα μας χτύπησε ο δικαστικός κλητήρας ο οποίος μου γνωστοποίησε την δικαστική απόφαση εξώσεως μας από το σπίτι. «Σε 4 μέρες πρέπει να έχετε φύγει αλλιώς θα συλληφθείτε» μου είπε. 



Εκείνη την στιγμή δεν έχω καμία βοήθεια από πουθενά. Αναγκαστικά απευθύνθηκα στο Facebook ζητώντας βοήθεια. Τελικά απευθυνόμενη σε λάθος ανθρώπους και ομάδες είχα πολύ αρνητικά αποτελέσματα και το μόνο που κατάφερα ήταν να με εξευτελίσουν μια και δεν μπορούσα να μην υπερασπιστώ το δικαίωμα μου να θέλω να κάνω οικογένεια από μικρή! 


Πλέον ήμασταν τελείως μόνοι. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι εκτός από πεινασμένοι ήμασταν και άστεγοι γονείς με 2 παιδιά. 

Απελπισμένη και ψάχνοντας καθημερινά για λύση βρήκα έναν σύλλογο που αμέσως για καλή μας τύχη μας βοήθησε. Μέχρι και δικηγόρο έβαλαν για να πάρουμε παράταση.  Πολύ δύσκολο πράγμα ψυχολογικά με τα κορίτσια! Είχα απελπιστεί, ένιωθα χάλια αλλά τι να έκανα; Έπρεπε να τα κάνω όλα με ένα χαμόγελο στο πρόσωπο μου για τα παιδιά μου που δεν φταίγανε σε τίποτα. 

Μια λύση υπάρχει!!! 

Να τρώμε κάθε μέρα φακές, μακαρόνια… αλλά με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά. Να τρώμε και να σκεφτόμαστε ότι τουλάχιστον κάτι είναι και αυτό γιατί άλλοι συνάνθρωποι μας δεν έχουν ούτε αυτό. 

Οπότε δεν είμαι καθόλου καλά γιατί δεν ξέρω τι θα απογίνουμε αύριο. 

Όμως εξαιτίας αυτής της πανέμορφης χώρας ΕΜΑΘΑ να προσποιούμαι και να παριστάνω ότι είμαι εντάξει, να συμβιβάζομαι να ζούνε τα παιδιά μου μια ζωή που δεν είναι σωστή. 

ΕΜΑΘΑ να συμβιβάζομαι με τα μακαρόνια όσο και να ενοχλούν παθολογικά την μεγάλη μου κόρη. 

Γιατί αυτή η χώρα δεν μου αφήνει άλλη επιλογή παρά μόνο την υποταγή της υπομονής!! 

Συγνώμη αν σας κούρασα, αλλά θέλω να ξεσπάσω. 

Αγωνιώ όπως όλοι μας και ανυπομονώ για ένα καλύτερο αύριο κυρίως για τα παιδιά όλων μας. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΖΩ ΚΑΤΩ! ΕΓΩ ΘΑ ΝΙΚΗΣΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ»

8 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το κουράγιο σου. Πραγματικά μια συγκινητική ιστορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!!! και ΝΑΙ....ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙΣ καλή μου....η δύναμη μιας καλής μητέρας ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΡΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξέρω ότι τα πράγματα στην ζωή όλον μας είναι παρα πολυ δύσκολα. Ομως το χρωστάμε στα παιδια μας να πολεμάμε και να μην τα βάζουμε ποτε κάτω. Δεν είναι εύκολο το ξέρω γιατί πασχω και από κατάθλιψη. Ο προσπάθεια όμως άκρη. Ευχάριστο απτά βάθη της καρδιάς μου που δημοσιεύτηκε η ιστορία μου και εύχομαι σε όλους μας κουράγιο και πολυ δύναμη!! ΝΑΝΤΙΑ ΦΡΑΓΚΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συχαριτιρια κοπελα συνεχησε και καποια στυγμυ θα νικησης περναο παρομοια περυπου φαση απλα εγω ειμαι χορυσμενη και με το ενα παιδι να εχει καρκινο αλλα δεν το βαζο κατο το παλευο οσο μπωρο μονο και μονο για να βλεπο τα παιδια να χομογελανε αυτο μου δυνη κουραγιο
    και παλυ συχαρυτιρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. eiste spoudaia oikogeneia kai esy exeis foberh dynamh mesa sou eimai sigouri gia ayto giati par olown aytwn twn katastasewn xamogelas kai etsi prepei na synexiseis gia ta paidakia sou panw apo ola kai na exei sygeia giati h ygeia einai eylogia yheou pragmatika egw exw perasei polla apo ayta pou pernas kai syn to oti to ena mou paidaki einai aytistiko kai egw exw polu sobaro problima ygeias exontas katathlipsh 3 xronia peripou kai xwris kamia sthrixh apo syz h mhtera gi ayto me polu agaph se symbouleyw xamogela kai proxwra ola th pane kala :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια συμβουλη, μην ακους τα λογια τριτων, τοσα ξερουν τοσα λενε, μπαινακης βγαινακης, δεν φταιει η ηλικια σου που εγινες μανα, και 40 να ησουν η κατασταση με οσα λες δεν θα αλλαζε.... απο την αλλη μερια, μεγαλη μουκια κανε, μεγαλα λογια μην λες, κανενας δεν ξερει τι μας ξημερωνει, οι πιο πολλες οικογενειες πια εχουν δυσκολιες λιγο πολυ (αυτα για τους πικροχολους)..... ευχομαι να χεις την υγεια σου πανω απο ολα με την οικογενεια σου και να φτιαξουν τα πραγματα για σενα και για ολους μας, εχε υπομονη και παλεψε οσο κοινοτυπο κι αν ακουγεται αυτο που ειπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια παρομοια κατασταση βιωνω και εγω με τεσσερα παιδια 3 χρονια ανεργη το ιδιο και αντρας μου. εμεις ευτυχως και να ειναι παντα καλα εχουμε τους παππουδες και γιαγιαδες,και τους τεσσερις και δεν μας εχει λειψει ουτε το φαγητο ουτε οι πανες και τα γαλατα,αλλα δεν ειναι ευκολο να ζητας συνεχεια για το γαλα και ολα τα αλλα που εχουν αναγκη τα παιδια μας.δεν το βαζω κατω συνεχεια λεω κατι θα γινει και θα επιβιωσουμε. ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!!!!!!!!!! ψαξε τη μη κυβερνητικη οργανωση praksis ειναι του ιδρυματος Σ.ΝΙΑΡΧΟΣ.ειχε προγραμμα για οικογενειες ανεργων με παιδια και βοηθουσε στο ενοικιο,δεκο και διατροφη.εμεις ειμασταν στο προγραμμα 6 μηνες περιπου δεν ξερω αν ισχυει ακομα αλλα δεν χανεις τιποτα να το ψαξεις.ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το μπουρδέλο το κράτος σου χτύπησε μια φορά την πόρτα και να σου πει¨:
    -Ρέ στο ληξιαρχείο βλέπω έχεις 2 ανήλικα παιδιά, στον ΟΑΕΔ βλέπω και τους 2 σας άνεργους; τι κάνετε; τι τρώτε;
    Το μόνο που θα κάνει θα είναι να σας χτυπήσει την πόρτα η εφορία να σας πει οτι φορολογήστε γιατί πρέπει να πληρώσουμε τους ξένους..

    Έτσι μόνο το ΔΝΤ έχει παιδιά με στόματα που πεινάν, στα Ελληνόπουλα έχουμε ράψει φερμουάρ στο στόμα τους και το ανοίγουμε μόνο όταν έχουμε.
    Ναι ζούμε σε μια πανέμορφη χώρα αλλά με πάρα πολύ άσχημους ανθρώπους σε ψυχή και σώμα.

    Όσο για όλους αυτούς που σου λένε οτι τι τα ήθελες τα παιδιά να τους πεις να πάνε να γαμηθούν και δεν τους αφορά το θέμα για να έχουν γνώμη. Έχουμε παρεξηγήσει κάποια πράγματα όταν κάποιος ζητά βοήθεια αυτός ο άνθρωπος σου δίνει το δικαίωμα να μπεις σε ένα προσωπικό του πρόβλημα και σε καμία περίπτωση το δικαίωμα να τον κρίνεις.
    Σίγουρα υπάρχουν και μαλάκες που ψάχνονται στο διαδίκτυο να πουν την παπάρα τους και αρκετοί είναι και στο facebook δεν θα πρέπει να στεκόμαστε στους λίγους και πίστεψε με αυτοί είναι λίγοι...

    Έχεις 2 παιδιά τώρα και θα πρέπει να είσαστε ενωμένοι και δυνατοί με τον άντρα σου..Σαν γονιός θα βρεις δυνάμεις που δεν πίστευες ότι έχεις δεν σας επιτρέπετε πλέον να σας γονατίζει ούτε η ζωή ούτε ο κάθε ένας στο ίντερνετ.
    Έλληνες ήσαστε ψηλά το κεφάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή