Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΕΕΤΑΑ : Υπολογίζουν στο εισόδημα τριτέκνων και τα αυτοτελή ποσά


Από την Μαίρη Σαχπατσιδου

Χθες στις 9,30 το βράδυ με κάλεσαν απο την ΕΕΤΑΑ ένας νεαρός κύριος να με ενημερώσει για το email που τους έκανα οτι ήταν δεν πληρούσε ο φάκελος μου τις προυποθέσεις γιατί ήμουν εκτός των 35,000..

Τον εξήγησα ότι βγαίνει αυτό το πόσο διότι υπολόγισαν και το αυτοτελές και επέμενε ότι ακόμα είμαι εκτός και να μην επιμένω γιατί τα υπολόγισαν..Τον ρώτησα τότε πως είμαι εκτός εφόσον τα ποσά δεν υπερβαίνουν το ποσό των 35,000 ..τότε πήρε κομπιουτεράκι και άρχισε να λογαριάζει και εφόσον εγώ δεν τον άφησα και μιλούσα ..εξεπλάγην το ότι είμαι και τρίτεκνη...και ότι είμαι εντός τελικά...μου ζήτησε επειγόντως να κάνω ένσταση με φαξ απευθείας σε αυτόν όσο πιο άμεσα μπορούσα.

Φυσικά δεν είδε καν τι χαρτιά προσκόμισα γιατί είχα βάλει και την βεβαίωση του ΟΓΑ λέγοντας πως γίνεται χαμός με τους φακέλους και δεν είχε καν ανοίξει τον φάκελο μου...όλη μέρα το φαξ ήταν κατειλημμένο ..τώρα θα τα στείλω με email και αύριο θα τον καλέσω όπως μου υποσχέθηκε να μου πει αν είναι εντάξει ο φάκελος μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου