Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

ΠρΟτΑσΕις: Χειροποίητες δημιουργίες από την μαμά Βασιλική




Η μαμά Βασιλική Νικολοπούλου μοιράζεται μαζί μας τις πανέμορφες δημιουργίες τις μέσα από τη σελίδα της My Art και μας αποκαλύπτει τις πηγές τις έμπνευσης της για όλα όσα δημιουργεί ρίξτε μια ματιά στα λόγια που συνοδεύουν τις υπέροχες φωτογραφίες από τη δουλειά της με τις χειροποίητες μπομπονιέρες γάμου βάπτισης, την διακόσμηση εκκλησίας και δεξίωσης καθώς και διάφορα εποχιακά είδη δώρων της .


«Ονομάζομαι Βασιλική Νικολοπούλου και πάντα πίστευα ότι η δημιουργία δεν απαιτεί μόνο ταλέντο αλλά είναι μια εσωτερική ανάγκη, ένα μονοπάτι ανακάλυψης του εαυτού μας και των δυνατοτήτων του, μια διψά που δεν σβήνει ποτέ... 
Για μένα η ανάγκη αυτή υπήρχε ανέκαθεν μέσα μου μόνο που δεν είχαν δημιουργηθεί έως τώρα οι κατάλληλες συνθήκες για να μπορέσω να κάνω το όνειρο μου αληθινό.
Τα κατάφερα όμως και το όνειρο μου ακούει πλέον στο όνομα My Art… Επειδή όμως κανείς δεν μπορεί να δημιουργήσει οτιδήποτε χωρίς μια πηγή έμπνευσης εγώ δημιούργησα… τρεις.
Την Λυδια μου, τον Δημητρη μου και τον Μαριο μου, οι λογοι της ύπαρξης μου και των συναισθημάτων που με κάνουν να μεταφέρω σε κάθε αντικείμενο που μπορεί να κάνει τις δυο από τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής μας… αναμνήσεις μιας ζωής!!!»

Περιμένω μα σας γνωρίσω!!! 

Βασιλική Νικολοπούλου

τηλ.6978719191

Για να επισκεφθείτε τη σελίδα My Art πατήστε εδώ 


                                                                       









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου