Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

ΜαΜα: Φωτογραφίζει την κορούλα της που γεννήθηκε με ένα χεράκι!


Η φωτογράφος Holly Spring δημιούργησε μια σειρά από φωτογραφίες για να γιορτάσει τη δύναμη με την οποία αντιμετωπίζει τη ζωή η κόρη της Violet Spring. Η 5χρονη σήμερα Violet, λόγω κάποιων προβλημάτων, γεννήθηκε με το αριστερό της χέρι όχι πλήρως διαμορφωμένο.


1

«Είναι η μικρή μου μούσα. Μου έχει μάθει τόσα για τον εαυτό μου. Δεν είναι απλώς το μοντέλο μου, είναι το πρότυπό μου και μου υπενθυμίζει να έχω κουράγιο στη ζωή.»
2

Όταν η Violet ήταν 2 χρονών, ρώτησε τη μαμά της «Μαμά, πότε θα μεγαλώσει το χέρι μου;» και η φωτογράφος είπε πως ήταν μια ερώτηση που της ράγισε την καρδιά, αφού έπρεπε να της εξηγήσει πως το χέρι της δε θα αναπτυσσόταν ποτέ.
Το μικρό κορίτσι όμως μαθαίνει να προσαρμόζεται και να αντιμετωπίζει τις καθημερινές προκλήσεις της ζωής, πρόσθεσε.
Όπως όλοι οι γονείς, η Holly φωτογραφίζει την κόρη της διαρκώς, αλλά ομολογεί πως η εμπειρία είναι πολύ πιο έντονη όταν το παιδί σου έχει προβλήματα υγείας. «Κάθε φωτογραφία είναι ένας θησαυρός, κάθε ορόσημο στη ζωή της αξίζει να το γιορτάζουμε.»
3

Τα φαντασιώδη πορτραίτα, με τα οποία ασχολείται η φωτογράφος, προέκυψαν επειδή η περήφανη μαμά προσπαθεί να βλέπει τον κόσμο μέσα από τα μάτια της κόρης της. Οι εικόνες, γεμάτες φαντασία, είναι συνήθως συνθέσεις: η Holly πρώτα φωτογραφίζει την κόρη της και μετά προσθέτει ασυνήθιστο φόντο, το οποίο όμως έχει φωτογραφίσει χωριστά. Λατρεύει τη θάλασσα, οπότε πολλές φωτογραφίες της έχουν θέμα το νερό.
4

Αυτή η ιδιόμορφη φωτογραφία προέκυψε όταν η φωτογράφος συνόδεψε την κόρη της στην εκδρομή του παιδικού σταθμού σε έναν ζωολογικό κήπο και τράβηξε φωτογραφία μια καμηλοπάρδαλη. Αυτή τη φωτογραφία της καμηλοπάρδαλης την ένωσε με μια φωτογραφία της κόρης της (Πολλοί παρατηρούν πως στη φωτογραφία λείπει το δεξί χέρι του κοριτσιού, αντί για το αριστερό, αλλά η φωτογραφία έχει απλώς αναποδογυριστεί για λόγους καλλιτεχνικού αποτελέσματος, όπως εξηγεί η ίδια.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου