Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ: Γρήγορες Ερωτήσεις και Απαντήσεις για τον ερχομό του μωρού!


Ε: Μπορώ να κάνω παιδί μετά τα 35;
Α: Ε όχι, 35 παιδιά είναι αρκετά νομίζω

Ε: Ποια είναι η πιο αξιόπιστη μέθοδος να προσδιορίσω το φύλλο του παιδιού μου;
Α: Η γέννηση του

Ε: Τώρα που είμαι έγκυος μπορώ να τρώω για δύο;
Α: Ναι, απλά κρύψε κάπου καλά τη ζυγαριά

Ε: Πότε θα απαλλαγώ από τις πρωινές ναυτίες;
Α: Μετά τον πέμπτο μήνα. Μετά αρχίζουν οι ολοήμερες ναυτίες μέχρι να γεννήσεις

Ε: Είμαι στον έκτο μήνα και ήδη δυσκολεύομαι πολύ στον ύπνο. Πότε θα μπορέσω να κοιμηθώ κανονικά όπως πριν;
Α: Ποτέ

Ε: Όλα μου μυρίζουν άσχημα , υπάρχει τρόπος να το καταπολεμήσω;
Α: Ναι, αν σταματήσεις να αναπνέεις

Ε: Η γυναικολόγος μου λέει ότι δεν είναι ακριβώς πόνος αυτό που θα νιώσω στη γέννα, αλλά πίεση, έχει δίκιο;
Α: Ναι, ακριβώς όπως μπορούμε να πούμε τον ανεμοστρόβιλο, απαλό αεράκι

Ε: Υπάρχει κάτι που θα πρέπει να αποφύγω κατά την ανάρρωση μου από τη γέννα;
Α: Ναι, μια ακόμα εγκυμοσύνη

Ε: Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να κάνω επισκληρίδιο;
Α: Αμέσως μόλις μάθεις ότι είσαι έγκυος

Ε: Η γυναίκα μου είναι πέντε μηνών έγκυος και είναι πολύ κυκλοθυμική και στα όρια της παραφροσύνης
Α: Και η ερώτηση σου ποια είναι;
Ε: Υπάρχει κάποιος λόγος που θα πρέπει να είμαι παρών στη γέννα της γυναίκας μου;
Α: Όχι μωρέ, σιγά, το παιδί σου θα γεννήσει, το ήξερες και από χθες;

Ε: Το μωρό μας γεννήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα. Πότε η γυναίκα μου θα αισθάνεται και θα αντιδρά φυσιολογικά;
Α: Μόλις τα παιδιά φύγουν από το σπίτι για να σπουδάσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου