Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

ΜαΜα: Θα βοηθήσουμε τη γη να ανασάνει μανούλα;


Της Σπυριδούλας Μαραγκού-

Θα αναφέρω ένα μάθημα ανθρωπιάς και ζωής που πήρα πριν λίγες ημέρες από τον γιο μου 5 ετών μαθητή νηπιαγωγείου...


-Μαμά γιατί πέταξες το κουτί από το γάλα στα σκουπίδια;
-Και που να το πετάξω μάτια μου; ειπα...
-Στο κουτί της ανακύκλωσης μαμά...

Αιφνιδιάστηκα και βιαστικά ασυνείδητα και επιπόλαια απάντησα:

-Έλα βρε Σπυράκο άσε με να ξεμπερδεύω...

-Όχι μαμά βάλε άλλη σακούλα πρέπει να βοηθήσουμε τη Γη να πάρει ανάσα...

-Έλα βρε μωρό μου τώρα, από το δικό μας κουτί θα πάρει ανάσα η Γη; του απάντησα εγώ,η ανόητη...

-Δεν ξέρω μαμά αν θα πάρει από το δικό μας κουτί ανάσα,ξέρω όμως πως εγώ θα λέω πως η δική μου μαμά προσπαθεί για το μέλλον μου!!

Τι να σας πω;ότι με κόλλησε στο τοίχο; Ότι ένιωσα πως πέρασε από πάνω που οδοστρωτήρας;Είναι αυτονόητο νομίζω...

Έτσι λοιπόν μετά το "χαστούκι" του γιου μου ξεκίνησα ανακύκλωση...

Με μεγάλη έκπληξη μου βλέπω μια βδομάδα τώρα πως το 70% των σκουπιδιών μου ανακυκλώνονται...

Πόσοι από εμάς εδώ ανακυκλώνουν;

Πόσοι όχι;

Μη ντραπειτε να πείτε πως δε το κάνετε...ούτε εγώ το έκανα και είμαι 28 χρονών!Ο γιος μου με δίδαξε... να το κάνω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου