Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

ΓεΥσΕις Με ΆρΩμΑ ΕλλΑδΑς: Συνταγή για Cupcakes




Είμαι η Νίνη Ζωγραφίδου μαμά δύο υπέροχων παιδιών. Έχω ένα αγοράκι τον Δημήτρη και ένα κοριτσάκι την Τζωρτζίνα... 

Επειδή λοιπόν πολλά μέλη στην ομάδας μας Γονείς μου ζήτησαν τη συνταγή για τα  Cupcakes σας την αναρτώ στο Blog της ομάδας μας


Λοιπόν θα χρειαστούμε
125 γρ σοκολατα ψιλοκομμενη(κουβερτουρα)
125 γρ γαλα φρεσκο,
30 γρ κακαο,
125 γρ βουτηρο μαλακο σε θερμ δωμ,
125 γρ ζαχαρη,
2 αυγα ,
125 γρ αλευρι μπλε,
1 κ.γλ μπεικιν 




Εκτέλεση:

χτυπάμε βούτυρο και ζάχαρη να αφρατεψουν για 6 λεπτά,σε μια κατσαρόλα ρίχνουμε την σοκολάτα το γάλα και το κακάο μέχρι να λιώσουν (στο ματι)και τα αφήνουμε να κρυώσουν.

Μόλις το μείγμα ζάχαρη-βούτυρο είναι έτοιμο προσθέτουμε ένα ένα τα αυγά το μπεικιν το αλεύρι και το μείγμα σοκολάτας και ανακατεύουμε!
Εγώ χρησιμοποιώ μιας χρησεως φόρμουλες της βουτυρώνω και βάζω μεσα το μειγμα ενα δαχτυλο κατω απο το χειλος και ψηνω στους 160 βαθμους για περιπου 20 λεπτα αναλογα τον φουρνο!Μολις κρυωσουν βαζω στο κορνε μου την μερεντα και τα γαρνίρω και επανω τα στολιζω με τρουφα η ζαχαρωτα!!!!
Καλη επιτυχια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου