Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

ΧρΟνΙα σΟυ ΠοΛΛα ΖαΧαΡωΤαΚι μΟυ...






Σήμερα είναι  μια πολύ σημαντική μέρα για εμάς..! Η μέρα που γεννήθηκες εσύ ζαχαρωτακι μου! 

22 Δεκεμβρίου του 2011 σε είδα για πρώτη φορά και σε ερωτεύτηκα από το πρώτο δευτερόλεπτο! Σε περιμέναμε με τον μπαμπάκα σου με πολυ αγωνία! Είσαι το πιο όμορφο Χριστουγεννιάτικο δώρο που πήραμε ποτέ! Το πιο σημαντικό... Το πιο πολύτιμο! Είσαι τα πάντα! Εσύ και τα αδελφάκια σου είστε τα πάντα για μας!


Είσαι ένα πολύ γλυκό κοριτσάκι , δεν σε ονόμασα τυχαία ζαχαρωτό! Με τα νάζια σου μας φτιάχνεις την μέρα! Μιλάς, γελάς, φωνάζεις.. Είσαι πανέξυπνη το ξέρεις;; Το ξέρεις , το πονηρό σου χαμόγελο σε κάθε σκανταλιά σου μου λέει ότι το ξέρεις! Μου έχεις πολύ αδυναμία και σου έχω και εγώ ψέμματα να λέμε; Κοιμάσαι μόνο στην αγκαλίτσα μου και μόνο με φιλάκια!

Καρδιά μου σήμερα κλείνεις τα δύο σου χρόνια και σου ευχόμαστε και εγώ και ο μπαμπάκας σου και τα αδελφάκια σου να είσαι πάντα ευτυχισμένη.. Να χαμογελάς πάντα, να συνεχίζεις να τραγουδάς οοοοολη μέρα το νέλι φας (μετάφραση αχ κουνελάκι χιχιχ) να συνεχίζεις να γεμίζεις τις μέρες μας ευτυχία!!

Σε αγαπάω όσο δεν μπορείς να φανταστείς!!! Μεταξύ μας σε αγαπάω περισσότερο απο όσο μπορούσα και εγώ να φανταστώ!

Χρόνια πολλά Σύλια μου...! Σε λατρεύουμε!

Η μαμά σου Βίβιαν...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου