Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

ΑΠΟΨΕΙΣ: Η κοροϊδία 900 χιλιάδων συνανθρώπων μας και η μεγαλοπρεπείς «σιωπή» των μεγαλοδημοσιογράφων


















-Κώστας Μιλόβας-

Ασκώ το επάγγελμα του δημοσιογράφου από το 1998 όταν ξεκίνησα τα δειλά μου βήματα στην εφημερίδα Βραδυνή.

Από το 2001 πλέον με έναρξη κωδικού επιτηδεύματος στην εφορία συνεχίζω έως σήμερα να υπηρετώ αυτό που από την αρχή είχα στο μυαλό μου όπως ακριβώς μου είχαν μεταφυτεύσει ο αείμνηστος Βασίλης Ραφαηλίδης αλλά και ο Τάκης Παππάς . 

Θα μπορούσα όλα αυτά τα χρόνια και από τα ΜΜΕ που συνεργάστηκα να είμαι μέλος της ΕΣΗΕΑ. Ποτέ όμως δεν το έπραξα.
Ο λόγος; Οι ηθικές διαφορές που χωρίζουν τον δικό μου κοινωνικό ερευνητικό κώδικα δεοντολογίας έναντι της αδικαιολόγητης αδικαιολογίας του κώδικα «σιωπηρής δεοντολογίας» της Ένωσης στην οποία ανήκουν σύσσωμοι οι μεγαλοδημοσιογράφοι της ιδιοτέλειας. 

Καταρρέει η χώρα… Η κοροϊδία των πολιτικών και όλων των αρμοδίων έχει πλέον φτάσει σε παρακμιακό στάδιο. 
Μας κοροϊδευουν μπροστά στα μάτια μας Τρανό παράδειγμα και αυτό της διάταξης για το επίδομα μακροχρονίων ανέργων των 200 ευρώ της φτώχιας. Ψέμα…

900 χιλιαδες συνάνθρωποι μας έμειναν με το χερι απλωμένο … 
Ακούσατε τίποτα από τους μεγαλοδημοσιογάφους; 
Ακούσατε τίποτα από τα μεγάλα ΜΜΕ; 

Ούτε πρόκειται…

Άβε… ΕΣΗΕΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου